Leczenie falą uderzeniową to bardzo efektywna metoda stosowana w rehabilitacji, która ma swoje zastosowanie w fizjoterapii, ortopedii i medycynie sportowej. Jest to jeden z najbardziej skutecznych sposobów leczenia przeciwbólowego w schorzeniach narządu ruchu. Efektem fali uderzeniowej jest działanie przeciwbólowe, a także zwiększenie się ukrwienia w miejscu stosowania, regeneracja i gojenie tkanek. Działanie fali uderzeniowej zapewnia doskonałe warunki do przyspieszonej regeneracji, dzięki czemu zostaje przywrócona prawidłowa funkcja organizmu.

ostroga piętowa, dolegliwości bólowe stawu łokciowego: łokieć golfisty i łokieć tenisisty, ból ścięgna Achillesa, zapalenie ścięgna rzepki – kolano skoczka, bóle kręgosłupa szyjnego, dolegliwości bólowe stawu barkowego, w tym wapniejące zmiany ścięgien, zmiany zwyrodnieniowe drobnych stawów rąk, stany pourazowe, trudno gojące się złamania.

ciąża, choroba nowotworowa w miejscu stosowania zabiegu, zaburzenia krzepliwości krwi lub stosowanie leków przeciwkrzepliwych, rozrusznik serca, ostre stany zapalne.

Dzięki mechanicznej stymulacji włókien nerwowych FALE UDERZENIOWE łagodzą ból poprzez teorię bramki bólowej, a także zmniejszają poziom substancji P. Prowadzi to do:

• poprawy krążenia krwi

• przyspieszenia metabolizmu

• długotrwałej ulgi w bólu

Pobudzenie uszkodzonej tkanki uwalnia czynniki wzrostu odpowiedzialne za regenerację. W oparciu o tę zasadę TERAPIA FALAMI UDERZENIOWYMI może być wykorzystana do:

• wywołania neowaskularyzacji i poprawy ukrwienia w uszkodzonej tkance
  • wywołania proliferacji fibroblastów i zwiększenia syntezy kolagenu w celu przyspieszenia regeneracji ścięgien
  • uwolnienia białka morfogenetycznego kości (BMP) w celu różnicowania komórek mezenchymalnych i osteogenezy w zrostach kostnych
  • stymulacji wzrostu nowych naczyń limfatycznych, które pomagają w reabsorbcji wapnia w tkance

Fala Uderzeniowa

50 zł