MASAŻ CZEKOLADĄ

Masaż czekoladą to relaksacyjny zabieg na ciało, który wpływa na nawilżenie skóry oraz przynosi psychiczne ukojenie. Dzięki zawartym w czekoladzie cennym składnikom masaż działa regenerująco oraz odżywczo, a także pomaga zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej zmniejszając widoczność cellulitu.
Masaż czekoladą działa uspokajająco, łagodzi stres, poprawia nastrój, a także wprowadza organizm w stan głębokiego odprężenia.

Wskazania: otyłość i nadmiar tkanki tłuszczowej, osłabienie napięcia mięśniowego i nerwowego, stres, spadek energii i cellulit.

Przeciwskazania: ciąża, gorączka, stany zapalne skóry, zaburzenia krążenia oraz żylaki.

MASAŻ GORĄCYMI KAMIENIAMI

Masaż gorącymi kamieniami to zabieg, który wykazuje dobroczynny wpływ na skórę, tkankę mięśniową oraz układ limfatyczny. Zabieg ten przywraca sprawność uszkodzonym narządom i tym samym działa odprężająco i regenerująco. Wykorzystane podczas zabiegu olejki zmniejszą napięcie nerwowe, a rozgrzane kamienie sprawią, że skora będzie lepiej odżywiona i ujędrniona, poprawi się również funkcjonowanie układu krążenia oraz zmniejszą się obrzęki.

Wskazania: nadwaga i otyłość, choroby reumatyczne, stany pourazowe, nerwice oraz zaparcia.

Przeciwskazania: gorączka, ostre stany zapalne, ciąża, nowotwory, łamliwość kości.

MASAŻ ŚWIECĄ

Masaż świecą to zabieg, podczas którego stosuje się podgrzany naturalny wosk o przyjemnym zapachu. Świeca sprawia, że skora staje się miękka, elastyczna i gładka, a ciało jest całkowicie odprężone. Zabieg ten ujędrnia skórę likwidując cellulit oraz doskonale nawilża suchą i wrażliwą skórę, a także łagodzi podrażnienia. Masaż świecą głęboko relaksuje, pozwala zapomnieć o stresie i zmęczeniu, uwalnia mięśnie od napięcia.

Wskazania: cellulit, sucha skóra, stres.

Przeciwskazania: choroby skóry, żylaki, ciąża, zaburzenia krzepnięcia krwi, miesiączka, nadciśnienie.

MASAŻ AROMATERAPEURTYCZNY

Masaż aromaterapeutyczny to zabieg relaksacyjny podczas którego wykorzystywane są podgrzane naturalne olejki eteryczne, powodujące odprężenie całego ciała oraz poprawę elastyczności skóry. Zmniejszają także dolegliwości bólowe stawów i mięśni. Zabieg ten dodaje energii, niwelując zarówno zmęczenie psychiczne oraz fizyczne.

Wskazania: stres, napięcie nerwowe, przemęczenie, problemy z zatokami, bóle mięśniowe.

Przeciwskazania: uczulenie na olejki eteryczne, epilepsja, choroby skóry, astma, ciąża.

MASAŻ BAŃKĄ CHIŃSKĄ

Masaż bańką chińską to zabieg polegający na zasysaniu próżniowym skóry oraz okolicznych tkanek. Jej działanie ma korzystny wpływ na wygląd sylwetki, ponieważ przyspiesza krążenie krwi i zwiększa metabolizm, pomagając tym samym w zwalczaniu cellulitu. Bańka chińska równie skutecznie zwalcza obrzęki, relaksuje, odżywia i ujędrnia ciało.

Wskazania: nadmierne napięcie mięśniowe, cellulit, zaburzenia ukrwienia.

Przeciwskazania: choroby zakaźne, choroby skóry, ciąża, nowotwory, zaburzenia krzepnięcia krwi, żylaki.

MASAŻ BAŃKĄ PRÓŻNIOWĄ

Bańki próżniowe wykorzystywane są najczęściej przy infekcjach górnych dróg oddechowych oraz przy zapaleniu oskrzeli i płuc, jako wsparcie antybiotykoterapii lub leczenia infekcji wirusowej. Stawianie baniek zmniejsza również dolegliwości astmy oskrzelowej, nerwobóli i mięśniobóli, rwy kulszowej, reumatoidalnego zapalenia stawów czy bolesnej menstruacji.

Ponadto bańki działają relaksująco, pomagają rozładować napięcie, jakie towarzyszy nam w okresach wzmożonego stresu.

Wskazania: choroby górnych dróg oddechowych, zapalenie oskrzeli, często nawracającego infekcje, reumatoidalne zapalenie stawów, bóle mięśni.

Przeciwwskazania: choroby układu krążenia, wady serca, miażdżyca, zaburzenia rytmu serca, nadciśnienie, problemy z krzepliwością krwi.

PEELING CAŁEGO CIAŁA

Peeling oczyszczający  całego ciała. Głęboko oczyszczający zabieg, który usuwa obumarły naskórek. W efekcie skóra jest rozświetlona, odświeżona. Zabieg sprzyja wchłanianiu substancji aktywnych z kosmetyków. Skóra po zabiegu jest wygładzona, ujędrniona i nawilżona.

Wskazania: tłusta skóra, zmiany trądzikowe, zaskórniki, rozszerzone pory.

Przeciwskazania: ciąża, opryszczka, infekcje wirusowe i bakteryjne, otwarte rany.

MASAŻ TAJSKI

Tradycyjny masaż tajski to sztuka lecznicza zawierająca wpływy zarówno ajurwedy, jak i tradycyjnej medycyny chińskiej. Jest to rodzaj głębokiego masażu ciała, wykorzystujący rozmaite techniki, m.in. głęboką kompresję mięśni, mobilizację stawów i akupresurę. Terapeuta podczas sesji używa rąk, kolan, nóg oraz stóp i angażuje do pracy całe ciało klienta. Masaż tajski pomaga zniwelować napięcie oraz zwiększyć elastyczność i zakres ruchów.

Technika tego orientalnego masażu w znaczący sposób różni się od tych, stosowanych podczas zabiegu masażu klasycznego czy też masażu shiatsu. W przeciwieństwie do tych wymienionych, gdzie pacjent leży biernie na stole i poddawany jest działaniu rękoczynów terapeutycznych, w masażu tajskim klient aktywnie w nim uczestniczy.  Masaż tajski – wskazania

Masaż azjatycki niesie za sobą bardzo wiele korzyści zarówno dla zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Jest wskazany w przypadku:

• upośledzenia procesów przemiany materii,
  • przewlekłej ekspozycji na stres,
  • obecności stanów napięciowych,
  • depresji,
  • napięciowych bólów głowy,
  • zaburzeń pracy narządów wewnętrznych,
  • ograniczenia zakresu ruchomości stawów,
  • dolegliwości bólowych narządu ruchu,
  • zaburzenia przepływu płynów ustrojowych.

Masaż tajski bardzo dobrze sprawdza się u pacjentów w każdym wieku.

Masaż tajski – przeciwwskazania

Przeciwwskazania do masażu tajskiego obejmują:

• gruźlicę i inne choroby zakaźne,
  • nowotwory,
  • gorączkę,
  • miażdżycę,
  • choroby serca,
  • zakrzepowo-zarostowe zapalenie tętnic,
  • tętniaki,
  • osteoporozę,
  • choroby przebiegające ze znacznym osłabieniem struktur kostnych,
  • zmiany troficzne skóry oraz przerwanie jej ciągłości.

Zastosowanie masażu należy skonsultować z lekarzem, gdy mamy do czynienia z wykrytymi wadami serca oraz w stanach wyczerpania fizycznego i psychicznego.