Zapraszamy do nowo otwartego Centrum Rehabilitacyjnego PIRAMIDA MEDICAL SPA w Mrzeżynie, przy ul. Kołobrzeskiej 30. Czego można spodziewać się po przekroczeniu naszego progu? Przede wszystkim profesjonalnej opieki rehabilitacyjnej opartej na wieloletnim doświadczeniu. Oferujemy zabiegi rehabilitacyjne w szerokim zakresie, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Pacjent zgłaszający się do naszego Centrum może skorzystać również z indywidualnej konsultacji, aby odpowiednio dopasować oferowane przez nas zabiegi.

Świadczymy usługi z zakresu:

• tlenoterapii,
  • zimnolecznictwa,
  • elektroterapii,
  • światłolecznictwa,
  • hydroterapii,
  • magnetoterapii,
  • kinezyterapii,
  • laseroterapii.

W naszej ofercie znajdą Państwo również szeroki wybór leczniczych masaży, takich jak: stosowany przy schorzeniach natury ortopedycznej masaż klasyczny; redukujący obrzęki masaż BOA; likwidujący napięcia mięśni masaż głęboki, czy też terapia punktów spustowych, której celem jest uwolnienie pacjenta od uporczywego bólu. Oprócz masaży leczniczych, w naszych usługach oferujemy także masaże relaksacyjne:

• aromatyczny masaż czekoladą,
  • masaż olejkami eterycznymi,
  • kojący masaż gorącymi kamieniami,
  • masaż świecą,
  • pomagający w redukcji cellulitu masaż próżniowy,
  • masaż bańką chińską.

REHABILITACJA POCOVIDOWA

Staramy się skutecznie dopasować naszą ofertę do panującej obecnie sytuacji związanej z pandemią koronawirusa. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wśród proponowanych przez nas usług znalazły się również zabiegi oraz pakiety zabiegowe, które wspomagać będą naszych pacjentów w walce z powikłaniami po przebyciu choroby. Nasza kadra medyczna zapewni każdemu kompleksową opiekę rehabilitacyjną, a co za tym idzie, efektywnie zaplanowane leczenie. Fizjoterapia dla ozdrowieńców ma na celu zmniejszyć utrzymujące się objawy, takie jak: duszności, obniżona pojemność płuc czy wszelkie powikłania powstałe w skutek choroby COVID-19 oraz prowadzić do ogólnej poprawy jakości życia.

Zabiegi wykorzystywane w celu rehabilitowania ozdrowieńców to m.in.:

• tlenoterapia,
  • ćwiczenia oddechowe zmniejszające uczucie duszności,
  • ćwiczenia ogólnousprawniające (pozwalające na szybszy powrót do lepszej formy fizycznej),
  • inhalacje solankowe,
  • pobyt w grocie solnej,
  • komora hiperbaryczna – już wkrótce dostępna w naszej ofercie.

Jeśli chcą Państwo wrócić na ścieżkę zdrowia i cieszyć się nowo odzyskaną sprawnością i energią, zapraszamy już dziś do kontaktu z naszym personelem!